• september 2018

Helemaal eens met de vorige schrijver . Wij kwamen hier terecht omdat op de andere cp net een circus stond . Na wat foto's genomen te hebben zijn we maar doorgereden naar de overkant van de rivier .

• juni 2013

Ongezellige, onrustige camperplaats. Geen gereserveerde plaatsen voor campers. Komen ook bussen. Om alleen te parkeren OK, maar om te overnachten geen prettige optie. En geen voorzieningen. In Glückstadt zijn betere alternatieven voorhanden.

• september 2018

• juni 2013