prima om te stoppen en te winkelen in het centrum of een taxi te nemen naar het centrum van Kiel - zou niet aanraden om te overnachten omdat het vlak naast een drukke weg ligt en geen voorzieningen heeft. maar als je gewoon een dagje op bezoek gaat, werkt het

MrsTve

Het is een mooie parkeerplaats, je kunt er winkelen in de Citti etc. Het enige wat me stoorde was dat het alleen als parkeerplaats werd gebruikt door mensen met het Kiel-kenteken, we hadden geluk dat iemand uit Beieren net links.

Citti Kiel