Robin&Don

Prima plek voor overnachting richting Noorwegen. De parkeerplaats achter is even steken voor het juiste plekje maar de dames van de Zentrale zijn zeer behulpzaam. Verder hebben we heerlijk gegeten. Zeker 1 om te onthouden

• maart 2023

Erg lekker gegeten op de terugweg vanuit Noorwegen. prima stop! Een hele vriendelijke uitbater, wel aan te raden om te reserveren voor het eten, het is behoorlijk druk! (zelfs op een gewone donderdag eind maart...) Geen idee of je ook een plaats voor je camper kunt reserveren.

• maart 2023

Zentrale Kisdorf