Dit weekend de 2 keer dit jaar hier. Weer staanplaats met uitzicht op zee, maat perfect passend. Elektriciteit en water direct bij de staanplaats. Sanitaire voorzieningen in de directe omgeving, schoon en netjes. Personeel allemaal supervriendelijk. Zal zeker terugkomen 👍

emma20

Enorme grote camping met goede voorzieningen en prima restaurant. Wij stonden op het grasveld buiten de slagbomen aan het strand, war een uitzicht. Prima uitvalsbasis voor fietstochten en een bezoek aan het gezellige Burg en Burg havn.

• augustus 2020

Grote camping, we hadden het geluk om op de wei te zijn, in het weekend iets luider vanwege tentparty's, maar oké voor ons. Goede basis voor fietstochten. Over het algemeen vonden we het leuk.

• augustus 2020

Camping Klausdorfer Strand