Zeer vriendelijke en meedenkende eigenaresse. wij stonden op de camping voor €25 per nacht inclusief stroom, WiFi, douche, afwasplaats binnen. Alles keurig verzorgd. Mooie plek met dito fiets en wandelpaden langs de camping.

Stan-S

Vriendelijke gastvrouw. Uitstekend sanitair, schoon en luxe. WiFi van goede kwaliteit. Wandelpad langs het water naar het centrum. Een aanrader om te fietsen is de Schusteracht, een gemarkeerde route vanaf de camperplaats.

Paul---Karin---Meppel

een geweldige plek met super vriendelijke mensen . echt een aanrader , alles klopte

Wohnmobilpark Preetz