Leuke plek €14 excl toilet douche en stroom op onze reis richting Denemarken, idd dichtbij supermarkten en tankstation. leuk om boten langs te zien komen en een pontje, bij ons waren er voldoende lege plekken en we stonden eerste rang aan het kanaal.

Ben-mo

leuke plek om te staan en te kijken naar de langs varende schepen. in de informatie staat dat er een wasmachine aan wezig zou zijn maar dit klopt niet

Speetsius

waren er eind juli eigenlijk alleen omdat het grachtencafé bezet was. maar dit veld is erg mooi. helaas maar 3 dagen mogelijk. Sanitaire container schoon. Groundsman zeer behulpzaam en vriendelijk. Elektriciteit mogelijk, boodschappen mogelijk in de buurt. eigenlijk jammer als alternatieve plek.

WohnmobilPark Schacht-Audorf