We verbleven hier vier dagen vanaf 23/08/23 en vonden de plaats erg goed, de operators zijn ook erg aardig en vriendelijk. We komen zeker terug. De prijs bedraagt € 15,- en de toeristenbelasting bedraagt € 2,80, waar de campinguitbater niets aan kan doen.

Ostseeperle123

ligging prima wij betaalden 23,70 voor 1 nacht geen sanitair electra apart betalen veel lui die daar langer staan en allerlei tafeltjes en stoeltjes zetten op beschikbare plaatsen voor kennissen reserveren is niet mogelijk??!!

Womohafen Scharbeutzer Strand