we betaalden € 40 voor een nacht voor 2 personen. met een hond natuurlijk op de parkeerplaats…. en klachten had over de hond omdat er niemand naast ons was hadden we haar langer aan de lijn gelaten dan normaal…. en de eerste klachten kwamen al... daar gaan we niet meer heen... Dus 80€ weggegooid….

• april 2023

Je vraagt je af waar zulke operators 's nachts van dromen als ze zo'n prijs afroepen. Wie dit steunt, betaalt in twee jaar tijd het dubbele. De operatoren rekenen niet meer, ze verhogen alleen maar. Gewoon ondergronds voor zoiets. Zonde om zoiets aan te bieden!!!

• april 2023

Nordseecamping zum Seehund