Ledl

De prijs is 20 € per nacht. 24 u mag je er maar staan. Eetgelegenheden zijn kortrijk de jachthaven. Gewoon kruispunt oversteken. Let op, er mag niet gefiets worden op de dijk, je miet fietsen op de grote baan. Mooie pier.

KarineV

Beste kampeerders! De plaats kost nu 20,00 euro voor niets en vulgair beveiligingspersoneel. de politici van Timmendorfer Strand willen je niet. Ik zal dat niet steunen en de plaats vermijden. Ik raad je aan om in de toekomst hetzelfde te doen.

P4 Vogelpark/Hafen