Mooie plek maar wel duur 😒 wij betaalde 17€ voor 2p +10€ waarborg voor een kaart die ik nie nodig had

Roelsken

Onbevlekte plek met alle voorzieningen (ook wasmachine). Overnachting voor 2 personen incl. hond (4€) en toeristenbelasting voor 22€. Prachtig uitzicht op de Eider.

emmkl

En vergeet ook je 10 euro borg niet terug te krijgen. Wordt niet over gerept. Wij kwamen uit op 25 euro geen stroom en beiden 1x gedouched. als je dat vergeet is de campingbaas weer 10 euro rijker. Naast je 2 mtr. ruimte, waardeloos.

Wohnmobilhafen Eiderblick