aardige vriendelijke tuinman, geweldige natuurcamping Biedt veel rust en ontspanning Prachtig uitzicht op de Oostzee. We komen graag terug.

• september 2021

Rustige camping gelegen op kliffen, korte wandeling naar het strand over rotsen, verouderd sanitair maar super schoon, aardige uitbater, prima voor honden, broodjes zijn verkrijgbaar op de camping ernaast, er is ook een supermarkt, perfect voor ons 👌🏻

• juni 2020

Relaxte camping op een klif, keurig toiletgebouw. Afgang naar het strand, dat vol grote keien ligt. Wat verderop in zee wel fijn zand. De prijs is inmiddels 21 euro voor een camper met 2 personen en zonder stroom.

• september 2021

• juni 2020