• augustus 2021

Perfect. we stonden op de eerste rij naar de Baltische Zee en hadden een geweldige tijd. De sanitaire voorzieningen waren uitstekend en bijna altijd zeer schoon. Alleen de visvijver viel ons een beetje tegen!

• april 2021

Geweldige camping met beperkingen. De sfeer is prima, net als de standplaatsen. Het vaatwasserstation biedt echter maar 2 spoelbakken met koud water. Ik vind dat om gezondheidsredenen erg onhygiënisch en onhoudbaar. Anders was het een prettig verblijf met erg aardig personeel.

• augustus 2021

• april 2021