Een erg rustige plek. Ik heb geld in de stroom automaat gedaan, maar dit viel niet door. En kwam ook niet terug na drukken op de knop. Ik denk dat deze plaats niet veel gebruikt wordt.

• juli 2020

Eenvoudige parkeerplaats zonder V / E. Elektriciteit tegen betaling. Road stoorde ons niet in het weekend. Ok voor een nacht. Omslachtig met betaling in de herberg. Dit kan elders machinaal beter.

• juni 2019

Parkeren naast de oude spoorlijn. Zet 2E in voor elektrisch, maar de machine herkende het niet. Had een wandeling naar het hotel te betalen maar gesloten dus gratis stoppen. Niets in het dorp, maar veilig en stil.

• juli 2020

• juni 2019