Rustige plek om te staan, € 16,= staanplaats, en 2 € voor stroom in de stroompaal, afwassen op de camping alles netjes en schoon, douchen € 1,= Heerlijk geslapen. Lekker gewandeld om het meertje inclusief gym oefeningen gedaan. We komen hier terug.

dit is een doortrek plaats veel te duur

Gui-renild

Mooie plek, maar we stonden de vorige nacht voor 50 ct per 1 Kwh, verder gratis. Hier is het 70 ct. Én je moet 16 euro betalen voor een nachtje. Toen zei ik, die 16 euro is zeker voor de douche, maar 4 minuten kost ook een euro. Ik denk dat je betaalt voor het meertje er vlak bij...

dit is een doortrek plaats veel te duur

Campingplatz Vogelzunge