Onvriendelijke ontvangst. Toegewezen camperplaats, te klein en heel ongelijke ondergrond. Andere camperplaats gevraagd, 10 euro extra en nog niet bijzonder. Sanitaire voorzieningen matig, te duur voor wat je krijgt. Positief: vlakbij het meer.

• augustus 2021

weinig ruimte voor campers in het gebied van minder dan 6 meter en helling. beperkte toiletgebouwen voor de grootte van het terrein. vaccinpaspoort of covid-test nodig om te blijven (augustus 2021) mooie plek met klein strand en aanlegsteiger?

• juli 2021

€17,-- betaald per dag voor een camperplek met uitzicht op het meer. Camping is wat gedateerd maar we hebben genoten. Alles wat je nodig hebt is er. Prima fietsroutes om het meer heen. leuke rondvaart nr Lubeck. Wij komen hier nog wel eens terug.

• augustus 2021

• juli 2021