Wohnmobilstellplatz Naturcamping Buchholz

Buchholz in der Nordheide, Kreis Hertogdom Lauenburg, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

Wohnmobilstellplatz Naturcamping Buchholz

speciale camperplaatsen op de camping - indien alle plaatsen bezet zijn, is er plaats op de camping zelf [sitecode 22473] - reserveren niet mogelijk - mogelijkheid service voor passanten [lozen/water] tegen betaling - direct aan de Ratzeburgersee - restaurant - broodjesservice - centrum 1km

• Am Campingplatz 1

23911, Buchholz in der Nordheide, Duitsland
  • € 16,00 • 29 mrt. t/m 1 okt.

• september 2020

Zeer onvriendelijke ontvangst. Omdat er voor de genoemde € 15, - geen plaatsen meer beschikbaar waren, kregen we een iets grotere ruimte aangeboden. Voor 59 € plus 3 € per persoon etc. ... reden we weer. De plaats was ook erg slordig ......

sabwie

gedateerde camping, alles is aan renovatie toe. Hoeveel plekken er met de genoemde prijs van €15 zijn weet ik niet, vrijwel alle campers stonden voor de dubbele prijs op de camping, sommige op wel heel kleine plekjes. Het meer is bijna nergens toegankelijk, veel private plekken. wel goede wifi.

JanvaSt

mooie kampeerplaatsen sommigen krap niet alle plaatsen zicht meer heb van 6 augustus tot 10 augustus 2020 kampeerplaats 16 € 2 personen per nacht betaald sanitair voldoende.

burstner-marano

Deze locatie heeft 29 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• september 2020

burstner-marano

Deze locatie heeft 29 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 16,00 • 29 mrt. t/m 1 okt.

• Verhard