16 EUR en discolawaai tot laat in de nacht en geen informatie wanneer het stil wordt of dat het helemaal luid wordt. De hele stacaravan trilt. Helaas heb ik een biertje gedronken anders was ik die avond vertrokken - eens en nooit meer in Grossenbrode - bedankt voor niets

DonJose

prima plek, 16 euro betaald, stroom per euro. wc 20 ct zonder wc papier! leuk natuurbelevingspad op loopafstand van de cp. service gratis, water betaald. douche 50 ct.

• mei 2022

Maritieme sfeer in de haven. Goede paden om te wandelen. strand in de buurt. mogelijkheden om goed te eten. Rustige parkeerplaats met stroomvoorziening en verwijdering.

• mei 2022

Wassersportzentrum Großenbrode