Fijn terrein, heel mooi meer. Op loopafstand van restaurants en bakker.

PösslSummit600

Voor één nacht in het weekend vrij duur. We betaalden €36,50 voor één nacht plus €4 voor stroom, en dit ook nog buiten de poort op een parkeerplek met stroomvoorziening. Douchen kost €0,50 Het sanitair ziet er goed uit. Maar vanwege de prijs max 3 sterren.

WtS

We betaalden €36,50 voor een kleine plaats zonder stroom. 2 volwassenen en een camper. Voor de douche moet je nog 50 cent betalen. Absoluut veel te duur. Het kan ook €4 goedkoper, maar dan sta je buiten de camping aan een vrij drukke weg. Deze camping is absoluut niet aan te raden.

christ-lia

Fijn terrein, heel mooi meer. Op loopafstand van restaurants en bakker.

Campingplatz ABC Großensee / Hamburg