Nette verharde plaats met alle voorzieningen. €20,- voor 2 personen en stroom €2,- Douche €0,50.. Aanmelden via het telefoonnummer dat in de review staat. Heel leuke café winkel op loopafstand (<500 m) Terrein rechts afslaan. Ontbijt van 06:00 tot 10:30u Verse broodjes.

CoTourMa

We hebben hier eerder gestaan, een hele fijne rustige plek. Helaas niet open op 1 maart maar op ca.. 1 april.

JacobenEllis

Het getoonde telefoonnummer in Campercontact lijkt niet het goede (de telefoon werd niet beantwoord), dit nummer +494633966550 hebben wij op hun website gevonden en werd wel beantwoord.

Stellplatz für Nördliche Ziele