5 sterren voor een zeer rustige en zeer schone plaats/sanitair. Ontspanning, wandelen, buitenzwembad, 's avonds vers getapt biertje. Slager voor de Thüringer braadworst op ongeveer 800 m afstand. Wat wil je nog meer.

CaGre

Twee nachten gestaan. Sanitair is beter dan thuis 😁👍. Echt Top! Geen uitzicht. Erg duur. we betaalden met 3 volwassenen ruim 80 euries. Teveel voor deze camping. Vriendelijke gastvrije mensen. Bier uit de koelkast was slechts 1 euro voor een halve liter😎

• januari 2022

Hele fijne ontvangst, helaas erg vol en de weinige overgebleven plekken waren zo modderig dat we doorreden!

• januari 2022

Camping Rennsteig-Caravaning Valentinsteich