prima plekje met mooi uitzicht. Ondanks dat de camping vanaf 1 oktober tot mei gesloten is. mochten we van de vriendelijke gastvrouw toch 1 nachtje blijven.

janencil

camping met prachtig uitzicht op de omgeving, locatie is bij een voormalig kazernegebouw uit de DDR. vriendelijke eigenaresse heeft dit verbouwd tot gastenverblijf en sanitair voor de camping gasten . zeker de moeite waard om paar dagen te staan om te wandelen en fietsen

Komen vandaag - na een lange dag - aan, is alles gesloten ... Het zag er ook niet echt uit alsof het tijdelijk was.

Weidberg-Camping