Zeer mooie plek die regelmatig schoon wordt gehouden. Met overdekte zitplaatsen en pubzwembad. Ook een populaire plek voor vrachtwagenchauffeurs. Nodigt u uit om te blijven hangen en een wandeling in het bos te maken. De straat is een beetje luidruchtig, maar 's nachts niet erg druk.

Anni001

Mooi gelegen en rustige nacht tot ongeveer 5 uur. Dan begint het lawaai van de straat. Goed uitgangspunt voor wandelen en fietsen. Plaats was erg schoon, ik hoop dat het zo blijft, zodat dergelijke plaatsen behouden blijven.

• januari 2023

De wandelparkeerplaats is door ons 3 nachten gebruikt, 's nachts super stil. Wandeling naar de Inselsberg en door het bos .....geruimde winterpaden. Voor informatie Telekom netwerk 4G+.

• januari 2023

• Inselsbergstraße