• november 2022

Voor bezoek aan sauna, prima plek. Overdag en s' avonds sta je midden tussen de auto's van de bezoekers. Niets romantisch aan deze plek want je staat op een industrieterrein, niet echt om je op te verheugen. De stad Weimar is zeer interessant voor een bezoek.

Noordlaren

Een echt waardevolle stop op het veld. De telefoniste heette ons zeer vriendelijk welkom en informeerde ons over de situatie. Een zeer mooie sauna met restaurant. Hier heel goed gegeten.

• juli 2021

leuke camperplaats, helaas hebben we geen gebruik gemaakt van de sauna, achteraf echt een paradijs. Wel lekker gegeten daar.

• november 2022

• juli 2021