Zeer mooie plek, aardige exploitant, bezoek zeker het restaurant in de stad, heerlijke huisgemaakte gerechten

Sunny-66

Zeer aardige en behulpzame exploitant. Standplaats met elektriciteit, V/E aan een mooie vijver. Het dorp is ook erg mooi, direct naast de deur is er een kleine dierentuin met boergeiten en vogels. Erg stil.

Schalke-on-tour

Een zeer aardige en vriendelijke parkeerexploitant. De SP is vlak, geplaveid en kijkt uit op een mooie vijver. Laagseizoen €14 inclusief elektriciteit en water, hoogseizoen €15. We voelden ons zeer comfortabel in deze landelijke idylle.

am Gondelteich