• oktober 2022

Idyllische camping in een vallei met veel groen en een beekje. Wie op zoek is naar rust vindt het hier. De telefoniste is erg meegaand en straalt een enorme rust uit. Het gebied is ideaal om te wandelen, vissen, paddenstoelen te zoeken en watersporten te beoefenen.

csch

op 240722 camperplaats bezocht. Op het oog ligt het er prima bij. Slechte service vanuit het restaurant. Na 45 minuten wachten zijn we maar weggegaan. De prijs is helemaal geen €15,- Voor 1 nacht waren wij €29,50 kwijt. Kom hier niet meer. JEDD

Joris-en-de-draak

€ 6,50 / persoon + € 8 / stacaravan inclusief milieuheffing + 2 € / persoon douche vast tarief + 4,50 € elektriciteit vast tarief => dat is zeker niet onterecht gezien de enorme stijgingen van de energieprijzen de afgelopen weken. In de biertuin moet de bestelling aan de balie worden geplaatst, omdat de biertuin niet volledig zichtbaar is. Beoordeel EERLIJK. Erg bedankt.

• oktober 2022

Parking Lothramuhle