Al met al ok voor een overnachting. Helaas geen V/E maar voor 3 € kun je de hele dag in het buitenzwembad doorbrengen. het stadscentrum is ook gemakkelijk te bereiken. Tijdens de doordeweekse ochtenden is er echter veel te beleven op straat aan de voorkant.

• september 2020

Een prima plaats voor deze prijs. Het geluid van het verkeer viel ons alles mee. Er is een mooie wandeling te maken van 15 km vanaf de CP. Zur Teufelsbrücke auf dem Gleitsch van Outdoor active.

• september 2020

• Reschwitzer Straße