Volkomen onduidelijk waar de cp is. geen bordje gezien. We zijn op een enorm grote zwarte gravelplek gaan staan naast het weiland. Daar hadden we een mooi uitzicht.

• juni 2020

eenvoudig, rustig en direct aan het Werra-dalfietspad. Het is ongeveer 7 km naar de Werra-bron

• januari 2020

weinig plaats op de verharding van de parkeerplek met het camperbordje. Daar is het uitzicht matig. er is wel mooi uitzicht in hat grasveld aan de overzijde van de weg. Daar mag je vermoedelijk niet staan. geen voorzieningen.

• juni 2020

• januari 2020