heel rustig we stonden hier op maandag en dinsdag alleen, bij zwembad.hiud je van rust dan hier naar toe 1 km van t stadje met fiets leuk binnendoor naar Eisenbach ik goed te doen..snachts doodstil

reisfries

Volgens de openbare orde is dit slechts een parkeerplaats!!! voor 2 stacaravans. Kampeergedrag is niet toegestaan. Het was ons verboden voor de Womo te blijven. Parkeren en overnachten wordt getolereerd.

• september 2021

We hebben hier contact gehad met de openbare orde: zij zien deze ruimte als een parkeerplaats. Een parkeerplaats waarop TWEE campers kunnen parkeren, ook als er beduidend meer ruimte beschikbaar is. Bewegwijzering zal waarschijnlijk binnenkort duidelijker zijn. Anders een ideale plek met veel NIETS.

• september 2021

• Waldbadstraße