• juli 2020

Landestypischer Sanitäreinrichtung, unspektakulären Platz. Auf dem Platz gibt es einen Fischteich in dem große Fische zum Angeln zur Verfügung stehen

• augustus 2019

wij moesten 20€ betalen + 2 €pp voor douche. De wc is niet ok. We waren de enige en omdat we een beetje onze mobilhome draaiden in de andere richting op zijn terrein, kregen we ons geld terug en moesten we binnen de minuut van zijn terrein af.

• juni 2019

Veel ruimte, maar voorzieningen slecht. Wc en sanitair zeer primitief. Steekvliegen maken het lastig buiten te zitten.

• juli 2020

• augustus 2019