Solar Caravan Park

Lemmetsa, Pärnumaa, Estland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

De beste camping in de Baltische staten die we tot nu toe hebben gehad tijdens onze rondreis door Litouwen, Letland en Estland. Alles is goed onderhouden en het sanitair is modern en schoon. Een plek om je eindelijk goed te voelen.

Heel erg bedankt!

Fijne camping. Zeer vriendelijke eigenaresse, heel behulpzaam met routes, kaarten e.d.. Schone voorzieningen, meer dan van alles voorzien. Op fietsafstand van Pärnu.

comfortabel, schoon, goed ontvangen

comfortabel, schoon, goed ontvangen