Een prachtige camping direct aan het meer. Begin september heel rustig. Hartelijke eigenaresse die goed engels spreekt. Voorzieningen basic en netjes. Basisbedrag 16 euro plus 2 euro voor electriciteit en 2 euro pp voor douches. Omgeving is interessant! Christien

cpdegraaff

Enorme weide bij het schone meer. Heel idyllisch. Aardige telefoniste die Duits spreekt. Sani verouderd maar bruikbaar. Ruimte 14 € voor Womo en 2 personen. Kinderen betalen €1. Elektriciteit met 6 € volledig gedekt (gelukkig hebben we het niet nodig).

• mei 2022

we waren hier in mei 2022, WoMo 2 personen 13 € per dag, heerlijk eenvoudig natuurkamp, alle aan- en afvoermogelijkheden aanwezig, toiletten eenvoudig maar schoon, fietstochten, wandelmogelijkheden rondom, supermarkt in de stad, eigenaren spreken duits en engels, Rudi

• mei 2022

Camping Willipu