• juli 2021

Gewoon fantastisch! We hebben hier een nacht gestaan en echt alles afgezocht om iets te kunnen betalen. Helaas was er geen manier. Afval kan worden afgevoerd en het riool ook. De locatie is gigantisch en de rust is ongelooflijk! We komen hier zeker nog een keer terug☺️ Zelfs als het 10 € zou kosten.

• juni 2019

23-6-2019 het leeg hier,inderdaad winderig dus geen muggen. Prima om te staan , en geen boxje waar je geld in kunt betalen gevonden. Misschien komt er nog iemand langs?

• juni 2019

De plaats is niet, zoals gratis vermeld, de nacht kost 5 euro. Rechts van de oprit is een schuur. Achter de muur aan de bakboordzijde is een doos bevestigd, omdat het bedrag in munten moet worden betaald.

• juli 2021

Parking Toomalouka Harbour