• juli 2019

Prima camping. Een groot terrein met aan de waterkant vaste plaatsen. Een groot zonnig veld (als hij schijnt tenminste) voor passanten. Sanitaire voorzieningen ok en over het terrein verdeeld. Eventueel een sauna aan het meer dus uit de hitte zo de plomp in!

• juni 2019

Prachtige plek direct aan het meer. Royale stoelen. Goede wifi. Vriendelijk welkom. Wij waren de enige niet-Finnen aan het begin van juni 2019. 23 € / nacht.

• juni 2014

Mooi gelegen camping, gastvrije ontvangst. Wij waren er half juni en het was erg stil. Konden een prima plek uitzoeken op gras.

• juli 2019

• juni 2019