• april 2023

Een beetje akelig maar mooie locatie in de winter en vooral in de zomer. Lokale bushalte naar de stad ernaast. Mooi zandstrand aan het meer en ook veel beachballbanen. Goede wandel- en fietsroutes vanaf de plek.

Brewhippo

Grote camping veel activiteiten mogelijk Sanitaire voorzieningen verouderd behoorlijk vol

• juni 2019

Beter niet te gaan, wasmachine € 10 en droger € 10, felle aandacht, je krijgt het gevoel dat ze ons uitlachen, we gaan naar een andere camping

• april 2023

• juni 2019