Prima camping met een goed restaurant. We hadden ook een ontbijt genomen. De was laten doen en de sauna zijn wel prijzig.

Roskam

leuke camping met alle faciliteiten. goed sanitair wel klein. vriendelijk eigenaresse en personeel. goed en gezellig restaurant erbij. aanrader rendiersteak en rendier stoof. keuken aanwezig ingericht. zou wel van te voren even bellen of plaats.

Astrid99

Prima camping alles is netjes en schoon, het restaurant verkoopt een erg goede rendier steak 👍

Camping Giellajohka