Mooie camping die gerund lijkt te worden door vrijwilligers. wij betaalden (camper, twee volw. en stroom) slechts 20 euro. Sauna werd ook voor ons opgestookt (hout). Camping ligt rustig aan een meertje. Weinig maar schone voorzieningen. Aardige beheerder.

• maart 2019

Zeker geen slechte plaats. Maar niet in de winter! Geen open parkeerplaatsen. Alles gesloten. Op telefoontje kwam niemand. Registratie en geld moeten in de brievenbus worden gegooid. We reden verder.

• september 2018

Unieke prachtige plek. Geweldige houtsauna, die voor ons werd aangewakkerd. Heel erg vriendelijke ontvangst en een leuk gesprek. Schone douches en toiletten. Op elk gewenst moment 👍👍👍👍

• maart 2019

• september 2018