• oktober 2019

Oude parkeerplaats direct aan het meer. Geweldige locatie en schoon sanitair. Geen mogelijkheid voor grijs water en in de winter ook geen zoet water. De prijs van 36 of 40 euro (16 € camper zomer / 20 € camper winter, 5 € per persoon en 10 € elektriciteit) vonden we te hoog voor het gebied.

• augustus 2019

Beste camping sinds onze 8 nachten in Finland. Zeer schoon sanitair in de Finse stengel. Volledig en comfortabel ingerichte keuken. Personeel erg vriendelijk. Voel me hier heel goed. Prijs met campingkaart 14.- Womo, per persoon 5.- en de Finse standaardprijs van 5.- voor elektriciteit. Sauna incl.

• september 2018

We voelden ons zeer comfortabel, erg aardige operators. Sauna en openhaard. super

• oktober 2019

• augustus 2019