Bij de informatie staat dat de camping het gehele jaar open is. Wij kwamen 21 mei 2023 aan, maar camping was gesloten. We zijn terug gereden naar andere camping ( 5 km terug) die wel open was. Receptie was al dicht, maar zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Kees&Odile

Hoi! Onze excuses voor het ongemak dat we u vanavond niet op onze site kunnen verwelkomen. We hebben dit weekend wat onderhoudswerkzaamheden en kunnen daarom geen campers meenemen. We zijn open tijdens de zomermaanden (juni-september) met volledige diensten en van oktober tot mei kunnen we slechts een deel ervan leveren. We hopen dat je geniet van je verblijf op onze naburige camping die we je hebben aanbevolen en ook dat je een fijn verblijf hebt in Hossa. Ik hoop je een andere keer te zien! - Maija & Lenny -

• februari 2023

Prima wintercamping. Wij hadden eerst mailcontact over faciliteiten en aankomsttijd. Leuke ontvangst. We konden de douche en het toilet van één van de sauna's gebruiken. De sauna was heerlijk. Betaalden hiervoor€30. Geen mogelijkheid om wc en grijs water te leggen. Ook geen water inname.

• november 2017

Mooie camping. Bij het meer. Schoon en vriendelijk.

• februari 2023

• november 2017

Mooie camping. Bij het meer. Schoon en vriendelijk.

SF-Caravan Camping Hossan Lumo