Het is een zeer rustige plek. We zijn echter omgeven door veel plassen en rubberen laarzen zijn nodig om op het strand te komen. De plaats is oke voor een nacht om te slapen.

• juli 2019

Mega stil. geweldig uitzicht. Hoewel kamperen verboden is, maar met onze camper parkeren we slechts één nacht en dit is toegestaan omdat het een officiële parkeerplaats is. Blijf hier vandaag met vier campers.

• juni 2019

Een 9 alleen al vanwege de prachtige plek! Nee, je mag hier niet kamperen, maar wel parkeren en met de camper ook overnachten! Heerlijk midden in de natuur met heel veel vogelgeluiden!

• juli 2019

• juni 2019