Dump je grijs water en chemisch toilet naar het grote luik op de grond. Walgelijk, pas op voor de drijvende klonten. Geen werkende zoetwaterkraan. Personeel erg onverschillig. 5 € voor dit alles.

Brewhippo

Ze rekenden ons 5 euro aan om zwart en grijs water af te tappen en adviseerden ons om geen water te laden omdat het niet drinkbaar is. Dwazen ons om te gaan vragen, we konden gewoon downloaden!

• juli 2020

Chemisch toilet kan ook geleegd worden in het grijze water - het systeem is vervangen, je hebt geen sleutel meer nodig - de verswaterslang zit aan de linkerkant van het huis - we hebben onze eigen slang aangesloten door de klemmen los te draaien en weer vast te draaien, het werkte zonder problemen

• juli 2020

Nog geen foto's