Dus eerlijk gezegd is dit geen plek voor campers. Wij waren vandaag op het terrein. Grasveld zeer goed onderhouden. Bistro en restaurant er omheen. Dit is zeker niet bedoeld voor campers. Het is voor parkeerklanten. We zijn doorgereden. hoeven ons niet impopulair te maken.

struppi2017

Ik ben het met Beers hier voor eens. het parkeerterrein bij het Restaurant is druk en ongeschikt. over de brug geschikt voor maximaal 2 campers

• augustus 2019

Op de ronde parkeerplaats voor het restaurant waren outdoor activiteiten bezig dus de plaats was niet te bereiken. wij zijn net over de kleine brug rechts gaan staan. Prachtig plaatsje met geluid van stromend water.

• augustus 2019

Picknick Kuusaankoski Kota