Vriendelijke eigenaren, oude maar goed onderhouden en schone douches. omgeving is waanzinnig mooi maar er waren zoveel muggen dat we uiteindelijk de hele avond in de auto bleven zitten

Dittemuzz

Prachtige plek. Gesloten tot 5-6. We zijn, bij gebrek aan alternatieven in de buurt, toch maar het terrein opgereden. Later kwam er nog een camper bij. Elektriciteit was beschikbaar. Bij vertrek de volgende dag hebben we een enveloppe met vergoeding in brievenbus gedaan.

Tunturikeskus Galdotieva - Fell Center Galdotieva