• juni 2017

Slechte camping, douches geven soms warm water. Je mag ook bij de sauna douchen, als die niet bezet is, daar is warm water. Bij de heren drie toiletten waarvan één stuk. En dan de prijs: €33,- voor één nacht! Absoluut veel te duur voor het gebodene.

• juni 2016

Typische visserscamping aan een van de drie zalmrivieren van Finland. Geen hond gehoord, café werd opgeknapt. Prima gestaan.

• mei 2016

Er was brand geweest (vandalen). Toen we op 18 mei arriveerden was de eigenaar fanatiek bezig het sanitairgebouw op te knappen. We mochten gratis staan, maar er was geen water, toilet of stroom. Prachtig terrein aan snelle rivier. Geen last van honden of pub. Over een mandje os alles vast.

• juni 2017

• juni 2016