mooie wilde plek naast stuwmeer ….. Uitzicht geweldig … geen voorzieningen en een beetje modderig toen wij er waren omdat het regende ….. maar we zullen het waard zijn voor een overnachting ….

Enda2021

Plek zonder enige voorzieningen op een klein eiland langs een doorlopende weg tussen meren. Als je van "wildstaan" met mooi uitzicht houdt, prima plek om te overnachten. Je kunt er niet wandelen. Wij staan hier op 24 mei 2023 op doorreis naar de Noordkaap.

• februari 2023

Op goed geluk hier naar toe gereden. Het is altijd weer de vraag of de plek sneeuwvrij (gemaakt) is. Dat was het geval. Staan prima met uitzicht naar alle kanten. Mooi, want vanavond kans op Noorderlicht.

• februari 2023

• Kemijoen itäpuolentie 1084