mooie plek, mooi wandelgebied

Boswagter

Super mooie gratis plek bij ski centrum . Geen voorziening , alleen WC bij restaurant die nu open is van 10.00-17.00 Het uitzicht is spectaculair vooral in deze tijd als de zon schijnt en niet onder gaat. De rendieren komen voorbij om te grazen.

Hans_CamperSpots

Heel bijzondere plek voor een overnachting vlakbij de ingang van het Urho Kekkonen National Park. Wij hebben hier een heel mooie middernachtzon gezien. De ingang van het national park bij Saariselka is 7 min rijden vanaf deze plek.

mooie plek, mooi wandelgebied

Kaunispään Huippu