• februari 2023

11 feb 2023. In de winter is dit een betaalde wintercamping met seizoensplaatsen. Om gratis en zonder voorzieningen te staan zijn we een paar honderd meter terug gereden naar de parkeerplek op de straat genaamd “Lännentie”

• mei 2019

Wij werden aangesproken door een medewerker van deze cp met de mededeling dat deze cp niet gratis is. De cp is geopend vanaf 21 juni tot 5 mei.

• mei 2018

Wij hebben hier gestaan op 3 augustus 2017. Wij stonden hier met nog 1 andere camper. Er is wel stroom, maar het kastje was op slot. Het zag er een beetje troosteloos uit in de zomer, in de winter zal het hier vast erg leuk zijn. De rendieren liepen om de camper heen.

• februari 2023

• mei 2019