• juli 2019

Super! Prachtig sanitair super rustig erg vriendelijke mensen aanrader!

• juli 2019

Wij waren er vandaag. Zeer bouwplaats. Niemand was bij de receptie. Vanuit de appartementen kwam hard lawaai van verschillende partijen. Bovendien zag de plaats er niet uitnodigend uit. Is niet op het water. Nog eens gereden ...

• juli 2018

We bevonden ons heel goed, zeer rustige grote ruimtes in een gebied omringd door groen. Uitstekende moderne en functionele schone faciliteiten, op 400 meter van het meer

• juli 2019

Super! Prachtig sanitair super rustig erg vriendelijke mensen aanrader!

• juli 2018

SF-Caravan Camping VuoriCaravan Ellivuori Resort