Prettige plek om te verblijven. Mooi met een strandje. In een heerlijk stadje/ dorp. Voorzieningen oké. Alleen de wc’s en douches kunnen echt schoner! Vies handdoekje en dagen lang viezigheid op d roosters i d douche. T a v de ijsjes: neem samen 1 ijsje. Wij hebben er 2 dagen van gegeten!!

Jan-en-Agnes

Mooie camping direct aan zee, in een idyllisch dorpje - vriendelijk onthaal - vrije keuze van staanplaatsen - alles brandschoon - pas vernieuwd sanitair - rustige sfeer - we komen graag terug

Kwm

zeer mooie camping aan de rand van een meer het stadscentrum is dichtbij met de toegevoegde bonus van een klein aangrenzend restaurant

Pukinsaari Camping - Bockholmen Camping