Kleine operatie eind augustus! Sanitair is top! Er is een keuken met drie spoelbakken, magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat. Weinig geluid van de straat. Het stoorde ons niet!

WennaHag

Leuke plek, vriendelijke mensen, maar € 32 p/n voor 1 persoon gewoon om te parkeren. Elektriciteit kost € 6 extra. Ik ga verder.

harrybloemink

nette camping aan de E75. weg is goed hoorbaar. naast de camping (overkant van de snelweg) een meer met zwemstrandje. prijs is 28€ per nacht, 2 pers. douches etc goed voor elkaar.

Iin Sillat