• juli 2019

Het is walgelijk !! Het stinkt, het is niet schoon, het is vreselijk. Nooit meer zou ik hier terugkeren. En het zag er niet alleen elke dag, maar elke dag zo uit. 0 punten. Lang wacht bij de receptie. Het lijkt niemand iets te kunnen schelen hoe het er hier uitziet.

• augustus 2018

Goed uitgeruste camping, met gemakkelijke toegang tot het strand. Prijs in de standaard.

• mei 2018

Wij waren hier op 10 mei 2018. Vriendelijke ontvangst. Sanitair in diverse gebouwtjes. Verharde plekken met groenstroken en bomen. Vlakbij duinen en zee. Wandel- en fietsmogelijkheden.

• juli 2019

• augustus 2018