• februari 2023

Ook in de winter is deze plek toegankelijk. Sneeuw geruimd En vuilnisbak bereikbaar. Wat wil een camperaar nog meer.

• mei 2022

een picknikplek langs weg 81, waar goed verharde plekken voor campers zijn gerealiseerd. Ik zie op eerdere foto's veel modder, nu is het keurig geasfalteerd. Het wc'gebouwtje, ook zichtbaar op een foto, staat er eind mei 2022 niet. wellicht wordt het nog teruggeplaatst. Vuilnisbak aanwezig

• augustus 2021

08-08-2021. deze CP is goed voor een tussenstop/overnachting . Niets bijzonders. Geen voorzieningen.

• februari 2023

• mei 2022